dinsdag 18 oktober 2016

Wie is dat nou eigenlijk, FlowerHat?

Ja, wie is dat eigenlijk? Nou, dat ben ik, Jeannet Amende. Ik woon in het mooie Zutphen met mijn man Michael en onze twee prachtige dochters Eline en Rosalyn. Alweer 18 jaar geleden hebben wij Rotterdam (ook heeel fijn!) ingeruild voor het oosten van het land.

Het liefste wat ik doe is bakken, maken en ontwerpen. Met veel liefde bak ik mijn brownies en blondies, die vervolgens in een doosje door het hele land gestuurd worden. Ik gebruik zoveel mogelijk biologische en fairtrade ingrediƫnten omdat ik daarin geloof. 100% lukt nog niet helemaal, sommige ingrediƫnten zijn gewoon -nog- te duur, maar ik verwacht dat het op termijn wel mogelijk is.


Ik vind het ontzettend leuk om van het pakketje iets moois te maken. Het moet er verzorgd uitzien en de liefde waarmee het gemaakt is uitstralen. Zodat de ontvanger een liefdevol moment bezorgd wordt, een stukje aandacht.

Dat ik ook grafisch ontwerper ben komt enorm van pas, ik ontwerp alle kaarten, stickers en verpakkingen zelf. Dat vind ik minstens zo leuk als het bakken en maakt het geheel ook echt mijn product. Bovendien geeft het de flexibiliteit om snel op jullie wensen in te gaan. Aanpassingen op kaarten bijvoorbeeld maak ik gewoon zelf.


Het bakken en het ontwerpen is een ambachtelijk proces met veel handwerk dat ik met veel plezier doe. Ik hoop dat ik jou hiermee kan helpen om jezelf, je dierbare die jarig is, je collega die een kind heeft gekregen of wie dan ook en voor wat voor reden dan ook te plezieren!

En de naam, FlowerHat, waar komt deze vandaan? Tsja, nergens dus, ik vond het gewoon leuk en hij past bij me.

Liefs, Jeannet
 
Wil jij ook iemand of jezelf blij maken met brownies en blondies? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...